Premia Foodsi jäätisemüük kasvas aastaga üle 2 korra

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Töö Premia jäätisetehases.
Töö Premia jäätisetehases. Foto: Liis Treimann

Premia Foodsi I kvartali konsolideeritud käive kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 11 protsenti ligi 17 miljoni euroni. Kasvu mootoriks oli jäätisesegment, mille müügitulu suurenes 110 protsenti.


Jäätisesegmendi käibe järsk kasv oli tingitud peamiselt kahest asjaolust. Esiteks kajastub 2011. aasta I kvartali tulemustes ka Peterburis asuva Hladkombinat No 1 jäätisekäive, mida mullu samal ajal Premia Foodsi müügitulusse veel ei konsolideeritud, kuna ettevõtte ei olnud Premia Foodsi omanduses. Teine tegur oli jäätiseesgmendi 12-protsendine käibekasv Baltikumis, teatas AS Premia Foods börsile.

Teiste Premia Foodsi tootesegmentide käive alanes. Riikide lõikes tuli müügitulu kasv Baltikumist ning Venemaalt, Soomes ettevõtte käive alanes.

Traditsiooniliselt andis suurima osakaalu Premia Foodsi müügitulust kala ja kalatoodete segment, moodustades 44,7 protsenti käibest. Külmkaup andis käibest 30 ja jäätis 24 protsenti.

Ettevõtte viiest sihtturust suurima osakaaluga oli Soome turg, mis andis 38 protsenti käibest. Järgnesid Eesti, Läti ja Vene turud, viiendal kohal oli Leedu turg.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles