Meriton Hotels: Eesmärgid peavad olema lihtsad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Meriton Hotels ASi juhatuse esimehe Peedu Zeigeri sõnul on Eesti ühe suurima, Park Inn by Radisson Meriton Tallinn hotelli edukuse võtmeks väga lai teenuste valik - alates majutusest ja toitlustusest ning lõpetades heaolu- ja konverentsiteenustega. 

Tallinna vanalinna serval asuv hotell Park Inn by Radisson Meriton Tallinn on 465 numbritoaga Eesti üks suuremaid. Siin on olemas mitu restorani, avarad konverentsiruumid, spa ja wellnessi protseduurid, mugavad parkimisvõimalused, samuti vee- ja saunakeskus ning ka spordiklubi.

Meriton Hotels AS juhatuse esimehe ja majandusteadlase Peedu Zeigeri sõnul teeb selle hotelli teistest eristuvaks just väga lai teenuste valik, mida teistel linnasüdamele nii lähedal asuval hotellidel sellises mahus pakkuda ei ole.

Eesti omanik, aga rahvusvaheline operaator

Hotelli kuulub küll Eesti äriühingule, kuid selle juhtimiseks on sõlmitud leping rahvusvahelise hotellioperaatoriga Rezidor, mistõttu see kannab ka üle maailma tuntud Park Inni kaubamärki.

„Hotell on mõeldud inimestele, kellele meeldib reisida ja kes soovivad nautida hotelliteenuseid, aga need ei pea olema just kõige kõrgema klassi teenused. Samas kõik, mis ühele reisihimulisele on vaja, on selles hotellis olemas ja väga heal tasemel,“ ütleb Zeiger.

Hotellikompleksis on kogunisti 16 konverentsiruumi, mida kasutab nii era- kui avalik sektor, samuti kolmas sektor. Tavakülastajate seas, kes käivad Tallinnaga tutvumas, on aga väga populaarsed spa ja wellnessi teenused.

Töötajatel tuleb lasta anda endast parim

„Meie jaoks on elu väga lihtne, me ei soovi seda ajada väga keeruliseks. Eelkõige peavad olema eesmärgid arusaadavad töötajatele,“ sõnastab Zeiger hotelli eduka opereerimise põhimõtte.

Zeigeri sõnul tuleb töötajaid usaldada ja lasta anda endast parim. „Inimesed on oma loomult sellised, et nad tahavad alati endast parimat anda. Ja seda tuleb neile võimaldada,“ ütleb Zeiger.

„Eduka Eesti Ettevõtte“ tunnustuse järgi hinnatakse tööd

Meriton Hotels AS on aastaid pälvinud Creditinfo kõrge, „AA“ krediidireitingu, mis tähendab rahvusvaheliste mudelite järgi välja töötatud ja aktsepteeritud süsteemi järgi, et ettevõtte majanduslik seisukord ja finantstulemused on väga head.

„Eduka Eesti Ettevõtte“ tiitel on Zeigeri sõnul ettevõttele väga tähtis seetõttu, et sellega kaasneb ka ettevõtte väärtuse hindamise tööriist.

„Juhatuse põhiülesanne on omanike-aktsionäride rikkuse maksimeerimine. Ettevõtte väärtus on selline näitaja, mille järgi me hindame oma möödunud aasta tööd – kas me oleme kõik eesmärgid täitnud, kas oleme liikunud selles suunas, et oleme aktsionäride rikkust maksimeerinud,“ ütleb Zeiger. Kui on olnud aastaid, kus ei ole nii hästi läinud, siis vaadatakse tema sõnul ka tagantjärgi, mis on olnud põhjused ja tehakse vastavad järeldused, kuidas paremini töötada.

„Eduka Eesti Ettevõtte“ kuldne märk on väljas hotelli vastuvõtus, kus seda on võimalik näha kõigil külastajatel ja töötajatel. „Töötajad on sellest teadlikud, kuna me koos arutame töötulemusi ja see on üks komponent töötulemuste arutelus,“ märgib Zeiger.

„Eduka Eesti Ettevõtte“ tiitliga tunnustab Creditinfo Eesti AS tublisid ettevõtteid, kellel on tugev „AAA“, „AA“ või „A“ reiting. See tähendab, et  firmal on suurepärased finantsnäitajad, positiivne taustinformatsioon ja hea maksekäitumine.  Eduka Eesti Ettevõtte tunneb ära kuldse märgi järgi, mis on  äriinfo andmebaasis E-Krediidiinfo.ee firma nime juures kohe näha.

Loe kõiki Edukas Eesti Ettevõte lugusid:

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles