Reisifirma otsib Facebookis oma suvereisidele tunnuslauset

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suvepuhkus.
Suvepuhkus. Foto: SCANPIX

Eesti juhtiv reisikorraldaja Novatours pakub oma Facebooki sõpradele taas lahedat kaasamõtlemist. Seekord otsib reisikorraldaja tunnuslauset 2011 suvehooajale.

Suvehooaja avamisele pühendatud konkursi peaauhinnaks on edasi-tagasi lennupilet ühte Novatoursi suvesihtkohta. Lohutusauhindadeks on viis Kuulsaali bowlingu kinkekaarti .

Sloganeid ootab Novatours oma uue Facebooki lehe «seinale» kuni aprilli lõpuni. Võitjad selguvad mai alguses.

Mullu võitis konkursi Kersti Gezer, ja Novatoursi 2010 suvehooaja tunnuslauseks sai «Vii oma unistused Novatoursiga reisima!»

«Novatoursi kolmanda Facebooki auhinnamänguga tahame leida uut ja trendikat tunnuslauset meie uue hooaja iseloomustamiseks, ning testida meie uut sotsiaalmeedia lehekülge. »,» ütles Novatoursi turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg.

Eelmisel aastal panime võistlema Twitteri ja Facebooki reisihuvilised ning ülekaalukalt oli populaarsem ja originaalsem  vana hea «näoraamat

«Sel aastal keskendume oma uuele Facebooki lehele. Samas saavad ka «säutsujad», kel on Facebooki konto, konkursist osa,» ütles Novatoursi turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg.

«Novatoursi eesmärk on kasvatada sõprade arvu uuel Facebooki firmalehel aasta lõpuks mitmetuhandeni,»  lisas ta. 

Novatoursi suvehooaeg algab aprilli alguses lendudega Türki (Kemer, Antalya, Marmaris), suvehooaeg kestab oktoobri lõpuni.

Novatours on juhtiv reisikorraldaja Leedus, Lätis ning Eestis. Eesti turul tegutseb Novatours alates 2004. aastast. Mainekas Novatoursi Grupp pakub klientidele kvaliteetsete pakettreiside valikut 23 sihtkohta, teenindades üle 127 000 turisti aastas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles