Auto24 tahab osta motors24.ee omanikfirma

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Auto24 esikülg.
Auto24 esikülg. Foto: Auto24

Baltcapile kuuluv Auto24 AS, mis tegeleb automüügikuulutuste avaldamisega, soovib osta autovideode portaali motors24.ee ja autoinfo.ee omanikfirma Meediamootor OÜ.

«Motors24-l on väga hea videote andmebaas, kus on proovisõidud, mida auto24-s ei ole ja meie peamine huvi ongi videod,» sõnas Auto24 tegevjuht Margus Tomberg BNS-ile. «Auto24 koostöös on võimalik neid videosid näidata ja reklaamida ning edasi arendada,» ütles ta, lisades, et ettevõtet huvitabki just sisutootmise pool, mis on auto24-s väiksem.

Kolmapäeval sõlmisid Auto24 AS lepingu Meediamootori omanik Winston Wolf OÜ-ga ettevõtte 100-protsendilise osaluse ostuks. Winston Wolf OÜ asutas müüdava ettevõtte Meediamootor OÜ tänavu 10. märtsil. Kuna nii Auto24 kui ka Meediamootor tegelevad laiemalt ühes majandusharus, milleks on veebiportaalide pidamine, menetleb koondumist konkurentsiamet.

Auto24 põhitegevusalaks on internetiportaalides kuulutuste ja reklaami avaldamine. Auto24 opereeritavate portaalide alla kuuluvad www.kuldnebors.ee ja www.auto24.ee ning viimase alamportaalid www.mototehnika.ee, www.rasketehnika.ee ja www.veetehnika.ee. Lisaks Eestile opereerib auto24 automüügikuulutuste portaali auto24 ka Soomes, Lätis ja Leedus.

Auto24 omanik on Baltcap Private Equity Fund II SCSp, mis on Luksemburgis usaldusühinguna asutatud erakapitalifond. BPEF II teeb erakapitaliinvesteeringuid Balti riikides asuvatesse innovaatilistesse ettevõtetesse, keskendudes buy-and-build tüüpi tehingutele.

Meediamootori äritegevuseks on veebiportaali motors24.ee opereerimine ning liiklusregistriandmetel põhineva autoinfo.ee andmebaasi areandamine ning sellega seotud teenuste pakkumine AutodeMüügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu liikmetele. Veebiportaali motors24.ee põhisisuks on motors24.ee kodulehel ja Youtube’i Motors TV kanalis moto- ja muu tehnika alaste videote ning artiklite avaldamine.

Sõltumata internetireklaami teenustega seotud kaubaturgude täpsest määratlusest, jäävad koondumise osaliste ja nendega samasse kontserni kuuluvate ettevõtjate turuosad kindlalt alla 15 protsendi, mistõttu ei ole nimetatud kaubaturgude näol antud koondumise raames tegemist horisontaalselt mõjutatud turgudega konkurentsiõiguse tähenduses, märgivad ettevõtted koondumisteates.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles