Balteco sihib Lääne-Euroopa turgu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vaade Balteco boksile
Vaade Balteco boksile Foto: Balteco

Eesti vannitootja Balteco osales eelmisel nädalal maailma suurimal sanitaarseadmetemessil «ISH 2011» Maini äärses Frankfurdis, eesmärgiga suurendada eksporti Lääne-Euroopasse.

Messil esitles ettevõte ka eesti disaini, väljapaneku hulka kuulus aurusaun «Tetris» (disainer Aivar Habakukk) ja dušipaneel «Mio» (disainer Maris Korrol). Lisaks popimatele ja uusimatele toodetele näitas Balteco ka innovaatilisi Slim Line’i düüse, mis on tavadüüsidest tunduvalt õhemad ja välja töötatud ettevõte enda arenduskeskuses.

Mess hõlmas vannitoa ehitamist, seadmeid, kujundamist ja tootearenduse sünergiat. Maailma suurimad ja edukaimad ettevõtted, keda oli messil kokku 2355, esitlesid oma valdkonna uusi tooteid ning innovaatilisi disaini- ja tootearenduse lahendusi. Messikülastajaid oli rekordarv: 204 000 inimest.

Balteco müügidirektor Jaak Urm ütles, et otsuse messile minna tingis ettevõtte soov areneda jõuliselt edasi Lääne turgudel. «Ida turgudel oleme tänasel päeval väga konkurentsivõimelised,» selgitas Urm.

Messil osalemine võttis Balteco turunduseelarvest 20 protsenti, ettevõte osaleb kindlasti järgmisel ISH messil 2013. aastal, lisas Urm.

AS Balteco rajati 1990. aastal. Ettevõtte põhitegevus on vannide, massaaživannide, dušikabiinide, aurusaunade ja minibasseinide tootmine ja turustamine. Baltecol on üle-eestiline edasimüüjate võrk ning müügiesindused enamikus Euroopa riikides. Mullu sai Balteco tiitli «Parim disainirakendaja 2010».

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles