Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Kristi Saare: Eesti turunduses intelligentset naisklienti ei eksisteeri

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Investor | FOTO: Scanpix

Investor Kristi Saare märkis Passwordi vestlusringis, et intelligentne naisklient ostab pigem välismaalt, sest Eestis puudub väärtuspakkumine.

Saare sõnul vaadatakse naisterahvast finantssektoris siiani üllatunud pilgul, kui mõni intelligentne küsimus tuleb, kirjutab Äripäev.

Ka naisinvestorisse suhtutakse kui rumalasse naistarbijasse, kes ei ole võimeline peenemaid ostuotsuseid tegema.

«Suhtumine on umbes selline, et teil on naisteklubi, pakume siis mingeid ripsmetušše või muud stereotüüpset,» tõi Saare näite turundustaktikast, mis töötab intelligentse kliendi puhul hoopis vastu.

Ta juhtis turundajate tähelepanu sellele, et kui inimene on ükskord rahast mõtlema hakanud ja sukeldunud investeerimismaailma, siis talle on väga oluline väärtuspakkumine, mis ta selle kaubaga kaasa saab. Loe pikemalt Äripäevast.

Tagasi üles