A. Le Coq: suurendame mõjuvõimu koolaturul 15 protsendini

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto tänavu veebruarist, kui Tarmo Noop kirjutas noorsõudja Kaisa Pajusaluga alla sponsorlepingu
Foto tänavu veebruarist, kui Tarmo Noop kirjutas noorsõudja Kaisa Pajusaluga alla sponsorlepingu Foto: Joosep Martinson / Õhtuleht

Eesti suurim joogitootja A. Le Coq plaanib jõuliselt kasvatada oma turuosa koolajookide segmendis, tuues turule uue kofeiini ja guaraanat sisaldava koolajoogi RC Cola Kick.

A. Le Coq saavutas eelmise aasta lõpuks koolaturul koolajookide segmendis Nielseni andmetel 11,5 protsendi suuruse osakaalu, ületades nii aastaks püstitatud eesmärgid, teatab ettevõte pressiteate vahendusel. A. Le Coqi sisenemisest koolaturule on möödas pea aasta.

A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul oli turule sisenemisel kahtlejaid palju ning suurt edu koolasegmendis RC Colale ei ennustatud.

«Uude kategooriatesse sisenemisel seame omale eesmärgiks tõusta turuliidriks või saada tugevaks teiseks, mille me oleme koolasegmendis ka tänaseks saavutanud,» ütles Noop. Ta lisas, et investeering koolaturule sisenemiseks on igati ära tasunud ning põhikonkurent Pepsi on edukalt seljatatud.

Noobi sõnul tagasid edu uude segmenti sisenemisel kolm olulist kriteeriumit. «Esiteks on RC Cola ainuke Eestis toodetud koolajook, teiseks on meil eristuv turundus ja distributsioon ning kolmandaks on RC Cola bränd tuntud kogu maailmas,» lausus Noop.

Noobi sõnul jääb A. Le Coqi mahuline turuosa Nielseni andmetel eelmise aasta seisuga koolaturul 11,5%-ni ja soov on turuosa kasvatada veelgi, mistõttu toodi turule uue guaraanasisaldusega karastusjook RC Cola Kick. «Usun, et uus jook leiab kindlasti oma austajaskonna,» on Noop kindel.

RC Cola Kick on täiendava kofeiinisisaldusega koolajook, sest joogis sisalduv guaraana on naturaalselt kofeiini sisaldav vili. Kuna kofeiin on meeli ergutava toimega, sobib uus toode eelkõige neile, kellele meeldib koola maitse ning soov saada täiendavat turgutust. Uudistoode on pakendatud 0,33 liitrisesse purki.

A. Le Coq on esimene Eesti ettevõte, kes on pälvinud rahvusvaheliselt tunnustatud Euroopa toidu- ja joogikultuuri Aurum auhinna, millega tunnustatakse ettevõtteid või üksikisikuid, kes aitavad kaasa Euroopa piirkondliku toidu- ja joogikultuuri arendamisele ja säilitamisele.

A. Le Coq pälvis väärika auhinna tänu ettevõtte ajaloolisele taustale ning kohalike Eesti traditsiooniliste jookide tootmisele nagu kali, Kelluke ja Limonaad.

A. Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook. A. Le Coq’i olulisemateks brändideks on A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad. Ettevõte on maailma ühe suurima õllebrändi Heineken ametlik esindaja Eestis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles