Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Vaata, millised õppetunnid on Zeroturnaroundi edu taga

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Jevgeni Kabanov | FOTO: Mihkel Maripuu

ZeroTurnaroundi asutaja Jevgeni Kabanov avaldas tänasel Gaselli kongressil kümne aasta jooksul kogenud kolm õppetundi, mis on tema ettevõttele edu toonud, vahendab Äripäev.

Kabanovi esimene õppetund ütleb: tee vahet turul, tootel ja äril. Ole enne toote tegemist kindel, et sellel on turg.

Definitsioonid on hästi lihtsad: turg tähendab seda, et kuskil on inimesed, kellel on raha, mida nad on valmis maksma. Toode on see, mis lahendab nende inimeste probleemi, võtab ära nende valu. Äri on see, mis viib kokku inimesed, kellel on raha, ja toote, mille eest seda maksta.

Kabanovi teine õppetund ütleb:  ettevõte on inimesed. Inimesed ei ole masinad. Kogemus loeb.

Loe pikemalt Äripäevast.

Tagasi üles