Külli Esko hakkab juhtima CMSPHD meediauuringute suunda

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Meedia- ja äriedendusagentuur CMSPHD avardab oma tegutsemisvaldkonda, hakates pakkuma klientidele meediapartnerluse teenust. Uue suuna koordineerimise on enda peale võtnud Kantar Emori pikaajaline meediauuringute suuna juht Külli Esko.

«Tänasel turul ei ole probleem tarbijainfo puudumises, vaid selle praktiliselt lõpmatus hulgas, mille põhjal oluliste otsuste tegemiseks tuleb kaasata tippspetsialiste, kes suudavad näha numbrite taga uusi võimalusi,» rääkis Esko.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles