Professori hinnangul andis riigi suurtehing tõuke elektriautode turu arenguks Eestis

Kadri Ratt
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mitsubishi iMiEV elektriauto.
Mitsubishi iMiEV elektriauto. Foto: SCANPIX

TTÜ teedeinstituudi professori Dago Antovi hinnangul toob elektriautode laadimise võrgustiku loomine Eestisse kaasa ka elektriautode turu arengu.

«Kui me täna räägime umbes 500 ja võib-olla mõnest sajast [elektriautost] veel, mida riik on lubanud toetada, siis kindlasti 5-10 aasta pärast on neid juba märgatavalt rohkem,» ütles Antov Vikerraadio hommikuintervjuus, vahendas ERR Uudised.

Antovi hinnangul on otsus soetada sotsiaaltoetajatele 500 elektriautot ja rajada üleriigiline elektriautode laadimise võrgustik tugev, huvitav ja perspektiivikas samm.

Tema arvates on sealjuures olulisem laadimise võrgustiku loomine, kuna 500 autot moodustavad Eesti kogu autopargist siiski väga väikese osa.

«Mis on aga oluline, on kindlasti see, et meil tekib täiesti uus taristu ja see annab kindlasti mingi impulsi sellele, et mingisugused muutused transpordis lähiajal on ka reaalselt võimalikud,» leidis professor.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles