Veebikaubamajal CrazyDeal lasub pettusekahtlus (1)

Karel Reisenbuk
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
CrazyDealilt petta saanud ettevõtja Julia Laskaja seisab lõhkise küna ees - jäädi võlgu aga keegi ei vastuta.
CrazyDealilt petta saanud ettevõtja Julia Laskaja seisab lõhkise küna ees - jäädi võlgu aga keegi ei vastuta. Foto: Liis Treimann / Postimees

Pealtnäha eduka, sooduspakkumisi vahendava ostukeskkonna CrazyDeal.ee eesriide taga peitub mitu inetut juhtumit, mis ei näita ettevõtet heas valguses.

CrazyDeal pakub klientidele teenust, mis tähendab lihtsustatult seda, et ostjad saavad veebipoest sooduskupongide alusel kaupa lunastada turuhinnast odavamalt. Selleks teeb portaal koostööd tooteid pakkuvate firmadega, olles sealjuures vahenduskeskkond.

Kui internetifoorumites veidi ringi tuhnida, võib leida, et rahulolematuid kliente on ostukeskkonnal palju. Peamiselt kurdetakse kvaliteedi ning tarneprobleemide üle, halvematel juhtudel oodatakse kaupa mitu kuud.

Probleemi kinnitavad ka tarbijakaitseameti andmed, sest nende sõnul on viimase aasta jooksul veebisaidi kohta tulnud kaebusi 53 korral. Peamised probleemid on need, et kaupade tarnimine hilineb ning tellimuse tühistamise või 14-päevase taganemisõiguse kasutamise korral ei tagastata raha õigel ajal, selgitas tarbijakaitseamet.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles