Marati uued omanikud tahavad tõsta brändi tuntust

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Marati omanikud Gunnar Kraft (vasakul) ja Raul Saks.
Marati omanikud Gunnar Kraft (vasakul) ja Raul Saks. Foto: Sille Annuk / Tartu Postimees

Kui 2014. aasta suvel lõi Eesti äriilma kihama uudis, et ärinaine Kristi Täht ostis ära Marati tekstiilitootmise ja mõni kuu hiljem omandas Pärnumaal tegutseva trikotaaživabriku Qualitex, siis nüüdseks on Marat ligi kaks nädalat olnud juba uute omanike juhtida.

«Me olime Marati omanikuga juba varem koostööd teinud ja teadsime Kristi Tähe soovist müüa oma osalus, et ta saaks keskenduda rohkem oma teistele äridele,» rääkis endine Sangari juhatuse esimees ja praegune ettevõtte nõukogu juht Gunnar Kraft, kellel on oktoobri keskpaigas jõustunud tehingu järel Maratis 49,5-protsendiline osalus.

Kuigi tehingu üksikasju, sealhulgas selle maksumust, Kraft ei avalda, läksid läbirääkimised tema kinnitusel kiirelt, algust tehti nendega suve lõpus. «Suurimate tugevustena nägime Marati brändi ja toimivat jaevõrku,» põhjendas ta ostutehingut.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles