Ekspress Grupi müügitulu kasvas 9 protsenti

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eurod.
Eurod. Foto: SCANPIX

ASi Ekspress Grupp käive kasvas jaanuaris võrreldes eelmise aasta sama kuuga 9 protsenti 3,5 miljoni euroni.


Euro käibelevõtt ei ole oluliselt mõjutanud reklaamiklientide plaane, küll aga on tarbijad olnud ajalehtede ostmisel ettevaatlikumad kui möödunud aastal, teatas Ekspress Grupp börsile.

Suurimat kasvu näitas online-meedia segment, kus müügitulu kasvasi 43 protsenti. Suurimaks panustajaks olid selles segmendis Delfi Leedu ja Delfi Läti.

Perioodiliste väljaannete segment kahanes 2 protsenti. Reklaamikäive kasvas Õhtulehel, Ajakirjade Kirjastusel ning Leedu ajakirjade kirjastusel Express Leidyba, viimasel 100 protsenti.

Trükiteenuste segmendi kasv jätkus, olles jaanuaris 9 protsenti. Tulenevalt trükikoja mahu täitumisest on Ekspress Grupi sõnul arvestatav käibe kasv sel aastal trükiteenuste segmendis võimalik ainult madalama aktiivsusega kuudel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles