Eelmise aasta detsembris pea 500 000 euro suuruse kuukäibeni jõudnud Cherry Media alustas täna tegevust Lätis ning plaanib lähiajal laieneda ka Leedu turule.
Cherry laienes Lätti, üritab vallutada ka Leedut
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cherry Media juhi Priit Tompi sõnutsi on eesmärgiks saada kahe aasta jooksul käibe poolest Baltikumi suurimaks internetifirmaks. «Cherry laienemine annab õige pea Eesti ettevõtetele uue võimaluse oma teenuseid ja tooteid Läti turul müüa,» lisas ta.
Cherry töötab nn päevadiili ärimudeli alusel, mille loojaks peetakse 2008. aastal USAs asutatud firmat Groupon.