Tõeline armastus on surnud. Soovid sa ehk koera nimesilti?

Marge Aliaga
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inimene Tiffany poest möödumas.
Inimene Tiffany poest möödumas. Foto: SPENCER PLATT/AFP

Üks osa rikkaid turiste ning teine osa Wall Street'i tulevasi peigmehi. See lihtne alkeemia on olnud Tiffany & Co ärimudel kaua aega, kuid see pole viimasel ajal nende jaoks hästi töötanud. Seega pöörduvad nad värskete asjade juurde.

Nüüdse aja kliendid on Snapchat'is, mitte poeakende ees. Aga ka nüüdsel ajal on juveelihuvilisi. Tiffany loodab need leida, vahendab Bloomberg.

Juuli lõpus tuli Tiffany välja uue kollektsiooni ning sotsiaalmeediakampaaniaga, mille märksõna on #lovenotlike. «Me elame meeldimise (like – toim) ajastul, aga Tiffany jaoks ei ole meeldimine küllalt,» selgitas Tiffany digitaalturunduse asepresident Diana Hong.

Uue kollektsiooni esemed pole väga kallid – hinnad jäävad 70 ja 10 500 euro vahele, enamiku asjadest saab kätte vähem kui 900 euroga. Kollektsiooni esemed on natuke mäslevad – läbiv teema on südamed, mis disainilt on seatud sarnasena teenistuskoerte nimesiltidele.

Neljapäeva hommikul teatas Tiffany, et suurendab alla 500 dollari kategoorias pakkumist märgatavalt. Soodsama hinnklassi ehted on nüüd ka kodulehel hästi nähtavaks tehtud.

Investoritele see muudatus meeldib. Neljapäeva hommikul avaldas ka Tiffany oma kasuminumbrid – kasum oli küll üle ootuste, aga peamiselt kulukärbete tõttu. Müük langes 5,9 protsenti 931,6 miljoni dollarini. Aktsia tõusis kaheksa protsenti.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles