Cannes`i raadiožüriid juhib Eugene Cheong

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eugene Cheong
Eugene Cheong Foto: Cannes Lions

Cheong on Aasia enimauhinnatud copywriter ja AD, sealhulgas mitme Cannes Lionsi kuldmedali omanik.

Cheong töötab juhtiva loomingulise direktorina reklaamiagentuuri Ogilvy Aasia Vaikse ookeani regiooni kontoris.

«On nauding ja loomulikult privileeg juhtida raadio-kategooria žürii tööd,» sõnas Cheong.

Tema karjääri mahub ka esimese aasialasena tunnustuse teenimine 19 aastat tagasi mainekalt briti Disaini- ja Kunstiauhindadel (Design & Art Direction Awards, ehk D&AD).

Festivali juht Terry Savage ütles, et kolme tähtsa žürii juhtide erinev taust  – online´i žürii esimees Nick Law tuleb Ameerika Ühendriikidest, välireklaami žürii juht Olivier Altmann Prantsusmaalt ja Eugene Cheong Singapurist -, lubab neil mõista võistlustööde kultuurilist konteksti ja täita oma roll meisterlikult.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles