Turg on täis: agressiivse laienemise aeg on poodide jaoks läbi

Marge Aliaga
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima on Eestis tuntud odavpoena.
Maxima on Eestis tuntud odavpoena. Foto: Tairo Lutter

Eelmisel aastal 36 miljonit eurot investeerinud Maxima Eesti tõmbas senisele aktiivsele laienemisele pidurit. Turul käib konkurentide vahel nii tihe rebimine, et ei jagu enam ei ostjaid ega töötajaid.

Maxima Eesti OÜ peadirektori Vygintas Šapokase sõnul on kauplusi Eestisse tekkinud nii palju, et uute avamisel ei võidaks nad enam uusi kliente, vaid meelitaks iseenda kliendid ühest Maximast teise, vahendab Äripäev

Kaubandusketi OG Elektra omanik Oleg Gross ütles, et kaubanduses on agressiivsete laienemiste periood läbi. «Lollilt ei saagi laienema minna,» ütles ta.

Loe pikemalt Äripäevast

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles