Valio oli ühte müügihitti turule tuues ise skeptiline selle edu suhtes

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Laeva meierei direktor Andrus Mölder (paremal) ja Valio Eesti tegevjuht Maido Solovjov uues tankisaalis, mille ehitus ja sisustamine täisautomaatse kääritussüsteemiga läks maksma 3,5 miljonit eurot.
Laeva meierei direktor Andrus Mölder (paremal) ja Valio Eesti tegevjuht Maido Solovjov uues tankisaalis, mille ehitus ja sisustamine täisautomaatse kääritussüsteemiga läks maksma 3,5 miljonit eurot. Foto: Kristjan Teedema

Veerandit Eesti toorpiimast koguv piimatööstus Valio Eesti teab, kuidas õige hetke tabamine tootearenduses võib tähendada turuliidri rolli nii Eestis kui mujal Baltikumis – just nii juhtus piimatööstue valgutootega, mille suhtes tööstus ise skeptiline oli.

«Kui see valgutoode tundus meile, et kas nüüd on õige aeg või natuke liiga vara, siis vahest peab võtma riske ka,» kirjeldas Valio Eesti tegevjuht Maido Solovjov, kuidas neil endilgi oli enne toote turule toomist parasjagu skeptilisust selle läbilöögivõime osas.

«See profiil oli ilmselgelt selline toode, mille turul läbilöömiseks tootearendus ja turundus tegid päris suurt tööd - sellesse väga ei usutud, aga nii kui me selle turule toime, siis esimesest hetkest sai see nii suure vastukaja,» täiendas ka ettevõtte turundus- ja tootearendusjuht Krista Kalbin.

Täna näeb piimatööstus, et on võimeline kogu Baltikumi turu selle tootenišis katma. «Absoluutselt õige aeg oli - nii et läks täppi,» märgib Kalbin. Küll aga nad peavad oma turuliidri rolli säilitamisega tööd tegema, sest üsna ruttu pärast nende valgutoodet tuli Saaremaa piimatööstus välja valgukohukesega ja Farmi oma Skyr-nimelise valgumagustoiduga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles