Amazon müüs e-raamatuid rohkem pehmekaanelistest rahvaraamatutest

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Luger
Luger Foto: SCANPIX

Esimest korda ületas USAs e-lugeritele mõeldud digiraamatute müük paperbackide müügi. Paperback on pehmete kaantega väikeseformaadiline raamat, mis pakub huvi suurele hulgale inimestele.

Niisiis, mullu neljandas kvartalis müüs maailma suurim veebikaubamaja Amazon USA turul iga 100 pehmekaanelise rahvaraamatu kohta 115 e-raamatut.

Täpsemaid müüginumbreid ei soostu Amazon avaldama, kirjutab MarketingWeek. Nagu näha, on toodud võrdlusest kõrvale jäetud kõvakaanelised raamatud.

Siiski näib, et selline ostukäitumine indikeerib raamatusõprade arvamust selle kohta, et e-lugereid on mugav kasutada. On ju just mugavus ajalooliselt – ostad rahvaraaamatu ajalehekioskist kaasa rongi või lennukisse - , olnud osaks paperbackide kui formaadi iseloomust.

Illustratsiooniks küsimusele, kuidas valida formaati, sobib meenutada Maire Aunaste põhjendust, miks tema uusim raamat «Mitte ainult meestest» ilmus pehmekaanelise rahvaraamatu formaadis. «Naised saavad raamatu panna käekotti ja lugeda teel kodust tööle,» põhjendas Aunaste 2009. aastal.

Kui suur on keskmine luger, ehk seade, kuhu e-raamatut saab lugemiseks sisse laadida, näeb pildilt fotoaknas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles