Starbucks paneb vähenenud müügi rahutuste süüks

Marge Aliaga
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Väidetavalt petab Starbucks oma kliente pannes topsi liiga palju jääd.
Väidetavalt petab Starbucks oma kliente pannes topsi liiga palju jääd. Foto: Reuters / Scanpix

Starbucks ütles oma viimase kvartali aruannet tutvustades, et pettumust valmistavates tulemustes on süüdi rahutused USAs ja Euroopas.

Ettevõtte juhid nimetasid kvartalid anomaaliaks, tuues väla terrorihirmu, tsiviilrahutused, poliitilise ebakindluse USAs ning tarbijate kindlustunde vähenemise, vahendab Wall Street Journal.

«Starbucksi börsil oldud 24 aasta jooksul ei mäleta ma kvartalit nagu see,» sõnas tegevjuht Howard Schultz.

Starbucks on alandanud ka selle aasta kasvuprognoosi – kui alguses oodati vähemalt kümneprotsendist kasvu, siis praegune ootus on kümne protsendi juures.

Firma aktsiad nende tulemuste peale langesid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles