Eesti parimaks pürgib 67 uut e-teenust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelmise aastaga võrreldes on parimale e-teenusele üle kahe korra enam kandidaate
Eelmise aastaga võrreldes on parimale e-teenusele üle kahe korra enam kandidaate Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ning Riigi Infosüsteemide arenduskeskuse korraldatavale Eesti parima e-teenuse konkursile esitati tänavu 67 uut kodumaist e-lahendust, vahendab innovatsiooniaasta blogi.

Kõige tihedam on konkurents e-äri ja ettevõtluse kategoorias, kus parima tiitlile võistleb 28 uut e-teenust. Teiste seas on oma kandidatuuri üles seadnud päevapakkumiste keskkond Cherry.ee, Ergo Kindlustuse e-reisikindlustus, arhiveerimis- ja asjaajamisteenus Eesti Arhivaar, internetipõhine küsitluskeskkond Just Ask, parkimiskohtade andmebaas KuhuParkida, If e-büroo ja tuleohutuskeskkond Tulekustuti.net.

Kandidaatide arvult järgneb e-valitsuse kategooria 14 e-lahendusega, kus võistlevad näiteks maksu- ja tolliameti elektrooniline lihtsustatud tuludeklaratsioon ja ettemaksukonto süsteem, kohalike omavalitsuste lemmikloomaregister LLR, Riigikogu otseülekannete arhiiv Riigi.tv ja EASi iseteeninduskeskkond.

E-tervise ja keskkonna valdkonnas pürgib Eesti parimaks seitse ja e-meelelahutuse ja mängude kategoorias on kandidaate kuus e-teenust. E-kaasamise vallas on oma kandidatuuri parima tiitlile üles seadnud mitterahaline kauplemisplatvorm Arambla, loodusressursside säästmisele suunatud liikumine ECO2.0, müügijuhtimise tarkvara PipeDrive ja lugude jutustamisele spetsialiseerunud sotsiaalvõrgustik myHistro ning e-õppe alal liiklusohutusprogramm «Ohutus kõigile».
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles