Cannes`i kategooriažüriid juhib Nick Law

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nick Law
Nick Law Foto: Cannes Lions

Cyber Lions on Cannes´i reklaamifestivalil võistluskategooria, kus võistlevad digitaalsed kommunikatsioonilahendused online-keskkonnas.

Nick Law on ameeriklane, kes vastutab loomingulise poole eest reklaamiagentuuris R/GA.

Law ülesandeks on tagada agentuuri kõrge loominguline tase, mis on vääriline agentuuri ajaloolisele mainele. Agentuur on nimelt valitud kümnendi digiagentuuriks.

Nick Law on võitnud hulgaliselt rahvusvahelisi auhindu ja avaldanud artikleid USAs, Suurbritannias ja Aasia Vaikse ookeani piirkonnas.

«On au täita Cyber žürii esimehe ülesandeid, kuna tegu on seltskonnaga, kes on saanud jälgida ja jagada auhindu viimase 13 aasta jooksul, kui meie tegevusala on lakkamatult arenenud,» ütles Law.

Ta lisas, et online-reklaami žanris on täna üheks kõige huvitavamaks küsimuseks, kuidas reklaamid transformeerivad brände.

Nick Law ülesandeks oma reklaamiagentuuris lisaks asepresidendi kohustustele, on Nike online-reklaamide eest vastutamine. Mäletatavasti oli Nike reklaam «Write the Future» mullu üks populaarsemaid reklaamklippe Youtube'is.

Oma üle 20 aasta kestnud karjääri reklaamiäris alustas Nick Law graafilise disainerina.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles