Swedbanki mobiilne isikutuvastus läks rikki

Andres Reimer
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki kampaaniaorav.
Swedbanki kampaaniaorav. Foto: Elmo Riig / Sakala

Eesti juhtiva finantsasutuse Swedbanki kliendid ei saa teisipäeva õhtupoolikul mobiil-ID abil oma pangakontodele ligi, sest läbi nutitelefonide pakutav isikutuvastuse teenus ei toimi.

Swedbanki klienditeenindusest öeldi, et panga IT-asjatundjad tegelevad praegu vea kõrvaldamisega, mille põhjust seni pole avaldatud. Samuti pole teada, kui pikaks ajaks teenus härituks jääb.

Nutitelefoni ekraanile ilmub pärast mobiilipanga teenuse valimist teade, et tuvastusteenus pole võimalik. Internetipangas aga ilmub pärast kasutajatunnuse ja telefoninumbri sisestamist väide, et kasutajatunnus pole sisestatud.

«Tõepoolest häired on viimased pool tundi olnud ja seotud mobiil-id-ga meie internetipanka või mobiilipanka sisselogimisel,» ütles panga pressiesindaja Mart Siilivask. «Sellist katkestust, et keegi üldse sisse logida ei saa, on häired ehk siis osad saavad ja osad ei saa. Kui natuke hiljem proovida, siis juba saab sisse logida. Tegeleme probleemi lahendamisega.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles