2011 aastal võttis Filip Tysander oma taskust välja 24 000 dollarit, et alustada oma kellabrändiga. Tänaseks on ta 31- aastane ning tema ettevõte teenib aastas 180 miljonit dollarit 50 protsendise kasumimarginaaliga.
Juhuslik kohtumine viis miljoni dollari ideeni
Ja see kõik algas juhuslikust kohtumisest, kirjutab Business Insider.
Nagu enamus rootslasi siirdus ka Tysander peale keskkooli Austraaliasse, et avastada ennast ja maailma. Seal kohtas ta juhuslikult aga ühte väga stiilset briti härrasmeest nimega Daniel Wellington. Mehel oli käe peal Rolexi käekell klassikalise Nato paelaga. Tysanderit inspireeris mehe väljapeetud stiil väga.
Sealt sündiski mehe miljoni dollari idee ning brändi nimi: Daniel Wellington.
«Ma mõistsin, et turul on veel ruumi preppy- käekellade jaoks,» ütles Tysander intervjuus ajalehele Veckans Affärer. Ta lisas, et Briti mehe nimi sobis rahvusvahelisele kellabrändile nagu valatult.
Kuid tema edulugu ei juhtunud üleöö. Austraaliast tagasi tulles vallandati ta Rootsis kahel korral, mistõttu otsustas ta hoopis minna kooli äri õppima ning selle kõrval oma veebipoodi pidada. Kooli lõpetades võttis ta oma kontolt välja 24 000 dollarit ja pani alguse oma elu muutvale ettevõttele, ehk Daniel Wellingtonile.
Daniel Wellingtoni kellad leidsid turul oma nishi olles stiilsed kuid samas taskukohased. Ning erinevalt oma konkurentidest reklaamis Tysander kellasid vaid sotsiaalmeedia kampaaniate kaudu, mis tol ajal oli veel harukordne ning uudne meetod.
2014 aastal müüs ettevõte üle miljoni kella ja küündis 70 miljoni dollarise müüginumbrini ning vaid aastaga tõusis see number 170 miljonini. Ning kuna Tysander oli firma ainuomanik siis teenis ta 50 protsendise marginaaliga ettevõttes kasumit üle 60 miljoni dollari.
«2013 aastal polnud mul aimugi, et ettevõte võib nii hoogsalt kasvada, kuid tänaseks on see osa mu igapäevaelust. Mul oli palju õnne, » rääkis Tysander.