Premia käive kasvas 12,5 protsenti

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Töö Premia jäätisetehases.
Töö Premia jäätisetehases. Foto: Liis Treimann

Premia Foodsi 2010. aasta auditeerimata konsolideeritud käive oli 77,3 miljonit eurot (1,2 mld krooni), kasvades aastaga 8,6 miljonit eurot (134,7 miljoni krooni) ehk 12,5 protsendi võrra. 

Ettevõtte neljanda kvartali käive oli 17,8 miljonit eurot (278,8 miljonit krooni), kasvades aastaga 2,0 miljonit eurot (31,2 miljonit krooni) ehk 12,6 protsendi võrra, teatas firma.

Suurima osa ehk 38,5 protsenti Premia käibest annavad kalatooted, sealjuures neljandas kvartalis moodustas see tegevusharu tervelt 52,3 protsenti ettevõtte käibest.

Jäätis on valdkondadest kõige rohkem kasvanud ja annab aastakäibest pisut üle kolmandiku ehk 34,2 protsenti, sealjuures 2010. aasta 4. kvartalis kasvas jäätise käive võrrelduna eelmise aasta sama perioodiga tervelt 88,4 protsenti ehk 1,6 miljoni euro (24,4 miljoni krooni) võrra.

Selle põhjuseks on alates möödunud aasta maist konsolideeritava Peterburis asuva Hladokombinat No 1 müügitulemused ja aktiivne tegutsemine nii populaarsust võitnud uudistoodetega kui ka aktiivsete müügikampaaniate abil terves Baltikumis.

Kolmas peamine tegevusharu, külmkaup, annab kogukäibest aasta lõikes pisut üle veerandi ehk 25,7 protsenti ja on mahtudelt jõudnud 2009. aastaga võrreldavale tasemele.  

Neljandas kvartalis andis suurima osa ehk 45 protsenti Premia Foodsi käibest Soome turg.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles