Tallinna Sadam: meil on olemas varuplaan

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parvlaev Piret, mida praegu Poola tehases ehitatakse, peaks hakkama sõitma mandri ja Saaremaa vahel.
Parvlaev Piret, mida praegu Poola tehases ehitatakse, peaks hakkama sõitma mandri ja Saaremaa vahel. Foto: Tallinna Sadam

Mandri ja suursaarte vahelise laevaliikluse tagamisel on vajaduseks olemas ka varuplaan, kinnitab parvlaevade tellija Tallinna Sadam.

TS Laevad juhatuse esimehe Kaido Padari sõnul tekib olukord, kus esimeseks oktoobriks jõuavad liinile vaid kolm uutest parvlaevadest ning neljas laev Poolast hilineb. Selliseks puhuks on Tallinna Sadama tütarfirmal TS Laevadel varuplaan, et tagada vajadusel lisalaevaga riigiga sõlmitud lepingumahu täitmine, teatas ettevõte.  

Hetkel käivad läbirääkimised Poola laevatehasega   parvlaevade tegelike  valmimistähtaegade täpsustamiseks. Kaido Padari sõnul on nende fookus lõpptähtajal ja kvaliteedil. Kuna laevad ostetakse aastakümneteks, siis tema sõnul kvaliteedis ei saa järeleandmisi teha ning see ilmselt tähendab ühe laeva puhul üleandmise tähtajas hilinemist.

Tema sõnul on probleemi allikaks lepingute kvaliteet, mis sõlmitud eelmiste Tallinna Sadama juhtide poolt, mis oleks võinud laevatellijate riskidega märksa enam arvestada. TS Laevadel on hilinemise puhuks käimas läbirääkimised erinevate pakkujatega  asenduslaeva kasutamiseks, et tagada riigiga sõlmitud lepingu täitmine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles