Investeerimispanga personalijuhi nõuanne hea kaaskirja loomiseks

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
CV.
CV. Foto: SCANPIX

Maailma ühe tuntuma investeerimispanga Goldman Sachs personalijuht Edith Cooper kinnitas Business Insiderile, et kaaskirja väärtus tööle kandideerimisel ei ole ka internetiajastul kuhugi kadunud.

«Me loeme kaaskirju hoolega, kuna tihtipeale annavad need kandideerija isiku kohta väärt informatsiooni,» selgitas Cooper, lisades, et hea kaaskirja saladuseks on uudsus ja huvitavus.

Goldman Sachsi personalijuht rääkis Business Insiderile, et tema kolleegil oli äsja põnev kogemus kandidaadiga, kes otsustas oma kaaskirja sisus mingil veidral põhjusel puudutada põgusalt ka astrofüüsikat.

«See oli nii ebatavaline, et kolleeg ütles: «Tead, mis? Ma tahan väga selle inimesega vestelda.»»

Cooperi sõnul ei tähenda see näide, et iga kandidaat peaks kirjutama millesti ebaharilikust ainult selle pärast, et iga hinna eest silma jääda.

«Tegelikult sarnaneb hea kaaskiri heale raamatule. Kui sa avad raamatu ning esimesed paar peatükki on huvitavad, loed sa seda edasi. Kui sa avad raamatu ning seal on kirjas, et «ma tahaks väga Goldman Sachsis töötada, see on maailma parim ettevõte, kuna....», on see küll huvitav, kuid samas me teame Goldman Sachsi kohta juba isegi kõike seda. Räägi parem endast. See on see, mis meid huvitab, see on see, mida me tahame teada,» selgitas Cooper.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles