Eesti joogitootjad murravad riigi toel Hiina turule

Aivar Õepa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
AS Liviko esindustoode Viru Valge viin.
AS Liviko esindustoode Viru Valge viin. Foto: Toomas Huik

EASi ja Euroopa Liidu regionaalarengu fondi rahastamisel osalevad Hiinas Guangzhous messil kuus Eesti joogitootjat.

Ühisstendil on oma toodetega ka mullu samal messil osalenud Liviko, Saku Õlletehas, Värska Vesi ja Solbritt ning uute osalejatena Rõngu Mahl ja Jaanihanso Siidrivabrik, teatas EAS.

EASi projektijuhi Liisi Karindi sõnul on just Eesti toidu- ja joogisektor Hiina turu vastu suurt huvi üles näidanud. «Vaatamata Hiina majanduskasvu aeglustumisele on see Euroopa Liidu jaoks kõige kiiremini kasvav eksporditurg. Iseäranis toidu- ja joogisektoris on ekspordikasv olnud märkimisväärne, näiteks eelmisel aastal oli see toiduvaldkonnas 44 ning joogi- ja tubakavaldkonnas 31 protsenti,» ütles ta.

EASi teatel õnnestus eelmisel aastal messil osalenud ettevõtetel saada mitu tähtsat kontakti ning sõlmida kasulikke ekspordilepinguid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles