Vaata, millised olid parimad esimeses kvartalis Eesti ajalehtedes ilmunud reklaamid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ajalehed.
Ajalehed. Foto: Liis Treimann / Postimees

Eesti juhtivad ajalehed valivad alates selle aasta algusest iga kuu parimat trükireklaami.

Jaanuari parimaks ajalehereklaamiks valiti  Tõlkebüroo Muupel brändireklaam, mis üllatas oma reklaamide sarjas eelkõige lihtsusega. Sõnad, millega ettevõtte igapäevaselt oma töös toimetab, on reklaamis osavalt ära kasutatud läbi huumoriprisma.

Foto: Muupel

Lisaks tõi žürii jaanuaris välja veel rätsepatööna valminud Õhtulehe- Haigekassa koostöös sündinud kalendri ja Swedbanki originaalseid lahendusi.

Veebruari parimaks reklaamiks valiti  Hektor Light reklaam. Žürii tunnustas Hektor Light tööd, sest see reklaam on hea näide lihtsusest ja maitsekusest. Toode ei domineeri liialt ning selgelt on välja toodud firma loosung. Sõnum, mis peab tarbijani-inimeseni jõudma, on üheselt mõistetav. Emahirv annab reklaamile aga pisut müstilist varjundit.

Foto: Hektor Light

Žürii märkis veebruaris ära ka Volkswagen Polo reklaami, mis paistis silma spetsiaalselt vene lugejale mõeldud sümpaatse kalambuuri kasutusega.

Foto: Moller Auto

Märtsikuu parimaks tunnistati «Uus ja kuum!», ABC Kinga mitmeti tõlgendatav ja palju resonantsi tekitanud reklaam. Kuigi idee ise polnud ehk kõige värskem, tagas võidu eelkõige selle töö suurepärane fotolavastus ja kunstiline teostus, mis tabas täpselt sihtrühma.

Foto: TKM King

Žürii tõstis märtsis esile ka järgmised lahendused: NO99 «Kõnts» kui ülihea graafilise teostuse näide; Eesti Leivatööstuse Rukkirääk, kui oskuslik tarbijamängu esitlus prindis; Info-Auto Fordi reklaamide tähelepanu köitev värviline seeria neljal järjestikusel leheküljel ning Statoili pretensioonitu Aitäh!

Eesti juhtivad ajalehed valivad iga kuu parimat trükireklaami. Konkursil osalevad kõik Äripäeva, Õhtulehe, Ekspress Meedia ja Postimees Grupi lehtedes ilmunud reklaamid ja erilahendused, mis eristuvad idee värskuse, kõrge kunstilise ja tehnilise teostuse ning konteksti sobivuse poolest. Töid hindab reklaamiekspertidest koosnev žürii. Aasta parim selgitatakse kuude võitjate seast. Võidureklaami tellinud klienti ootab Cannes Lions 2017 delegaadipakett.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles