Uute parvlaevade tooja kaevatakse kohtusse (1)

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parvlaev Piret, mida praegu Poola tehases ehitatakse, peaks hakkama sõitma mandri ja Saaremaa vahel.
Parvlaev Piret, mida praegu Poola tehases ehitatakse, peaks hakkama sõitma mandri ja Saaremaa vahel. Foto: Tallinna Sadam

Saaremaa ettevõte Novabeta ei ole rahul sellega, et Tallinna Sadama tütarettevõte TS Laevad OÜ ei otsi lepingupartnereid läbipaistvalt, olgugi et majandab maksumaksja rahaga.

Ettevõte sai selle kogemuse, osaledes laevadele toitlustaja leidmiseks korraldatud hankel, kirjutab Saarte Hääl.

«Arvasime, et ettevõte viib hanke läbi läbipaistvalt ja kõikidele osapooltele arusaadavalt. Seda sarnaselt riigihankega, sõltumata sellest, kas tal on selleks juriidiliselt kohustus või mitte,» ütles Novabeta omanik Lembit Soe.

«Vaidlusaluses asjas ei ole minu hinnangul raha kasutatud otstarbekalt, arvame, et on välja valitud kallim pakkumine ning on arusaamatu, miks peavad praamikasutajad midagi sellist kinni maksma,» selgitas advokaadibüroo Lextal vandeadvokaat Alar Urm, kes esindab OÜ-d Novabeta.

TS Laevad OÜ juhatuse esimees Kaido Padar jäi Saarte Häälega vesteldes seisukohale, et valesti pole midagi tehtud. Ta märkis, et tegelikult pole neil üldse kohustust konkursse korraldada, kuid nad teevad seda siiski läbipaistvuse huvides.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles