Nordica logo loonud agentuur: kriitikal ja poriloopimisel on vahe (1)

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nordica logo esitltus
Nordica logo esitltus Foto: Liis Treimann

Kriitikal ja poriloopimisel on vahe, ütles Nordica logo loonud loovagentuuri Optimisti juht Magnus Lužkov, kellele disainerite tagasiside üllatusena tuli.

Eile laitsid mitmed inimesed nii Nordica logo kui konkursi teostust. Lužkov ütles, et nemad osalesid konkursil fanatismist ning inimesed olid valmis pikemateks õhtuteks ja tööks nädalavahetustel. «See on auasi. Keegi ei küsinud, mida ta selle eest saab,» ütles Lužkov.

Nende töögrupp oli kümneliikmeline. Ta ütles, et agentuur on seda tööd viimastel aastatel teinud päris palju – näiteks Balbiinole, K-rautale ja Teliale.

Talle tuli disainerite tiigis kobrutav sapp üllatusena. Keegi nimetas seda materdamist kriitikaks. «Kriitika ja poriloopimise vahe seisneb meelsuses, millega oma sõnumit edastatakse. Sellise õeluse ja vihaga pole ma enne kokku puutunud. Arvasin, et vihakõnede populaarsuse tipphetk Eestis on juba möödas, aga noh - ega meie ettevõtte nimi pole asjata Optimist,» tähendas Lužkov.

Ta pöördus ka ühe disainivaldkonna liidri poole, saamaks vastus küsimusele, kuidas meeldib logo pressile ja rahvale, ent mitte disaineritele. «Sain vastuseks: ära rahva arvamust eriti millekski pea. Ma olen alati arvanud, et rahva jaoks me neid brände teemegi. Kas disainerid on hakanud ennast rahvast nii palju paremaks pidama?» ütles agentuuri juht.

Ta ütles, et nad on oma kiili üle uhked, sest sellel on Nordica valguses väga kontseptuaalne tähendus, meenutades paljuski eestlast. Kiil on kohanemisvõimeline, sündides vette, kuid õppides lõpuks lendama. Kiil on vastupidav, suutes rännata pikki vahemaid. Ja efektiivne, läbides seda vähema pingutusega kui teised putukad. 

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles