Nordica: oleme kriitikast üllatunud (1)

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nordica värvides lennuk Tallinna lennujaamas.
Nordica värvides lennuk Tallinna lennujaamas. Foto: Mihkel Maripuu

Eesti rahvuslik lennufirma on Lola Tehveri kriitikast logokonkurssi ümbritsenud saladusloorist üllatunud. 

Oleme ETKALi juhi Lola Tehveri täna avaldatud vaid kriitikat täis kirjast meie suunal üllatunud. «Seda enam, et eelmisel nädalal oli Nordic Aviationi meeskonna esindajate ja pr Tehveri vahel edukas ja meeldiv kohtumine, kus sai antud väga põhjalik ülevaade meie korraldatud Nordica visuaalse brändiidentiteedi konkursist, selle korralduspoolest ja tingimustest,» nentis Nordica kommunikatsionijuht Liis Veersalu, kelle sõnul jäi Tehver selgitustega rahule. «Seda arvesse võttes oli Lola Tehveri poolne avalik hävitav kriitika meedias ootamatu.»

Nordica visuaalse brändiidentiteedi konkursi korraldamisega soovis lennufirma anda võimalikult paljudele Eesti tublidele ja professionaalsetele loovagentuuridele võimaluse mõelda kaasa ja panustada uue lennufirma Nordica arengusse, mistõttu ei korraldatud tasustatud konkurssi vaid väga kitsas ringis.

«Nordica brändikonkursil osalemine oli kõigile vabatahtlik ning meiepoolne kommunikatsioon osalejate suunal ülipõhjalik – kohtusime iga agentuuriga eraldi, soovides nii anda kõigile põhjaliku ülevaate meie ettevõttest, põhjendada ära konkursi korralduspool, alustada diskussiooni arendatava Nordica brändi osas ning tutvuda potentsiaalsete uute partneritega,» selgitas ta.

Veersalu sõnul ei saa salatsemisest või konkursi läbipaistmatusest juttugi olla. «Vastasime kõigile tekkinud täiendavatele küsimustele ning agentuurid olid saadud lähteülesande, väga põhjaliku suulise briifi ja tagasiside eest tänulikud,» selgitas kommunikatsioonijuht.

Konkursi lähteülesande või osalenud agentuuride nimesid pole lennufirmalt otse aga keegi küsinud ning seetõttu ei mõista nad ka kriitikat selle suunal.

Konkursi võitnud kiilist inspireeritud logo sai Nordica meeskonnas ülekaaluka toetuse, mistõttu polnud vajadust kaasata ka lisaeksperte. «Lõpliku otsuse uue Nordica brändi visuaalse identiteedi osas tegi ja kinnitas Nordic Aviationi juhatus,» ütles Veersalu.

Nordica uus visuaalne brändiidentiteet on ennast tema sõnul juba ka tõestamas – eile maandus Tallinnas meie esimene värskes Nordica värvikuues lennuk, millele tagasiside on olnud ülipositiivne ja toetav. Nordica kaubamärgile üleüldiselt on rahvuslik lennufirma üle minemas juba 30. märtsil.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles