Heategevus: naeratus aitab suhkruhaigeid lapsi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Erik Roose, Urmas Oru, Indrek Soom, Erki Roosmägi, Janis Kaal, Kristi Peegel
Erik Roose, Urmas Oru, Indrek Soom, Erki Roosmägi, Janis Kaal, Kristi Peegel Foto: Initiative

Üleeile, teisel jõulupühal algas nii Eesti kui välismaa meedias heategevuskampaania «Mis Sind naeratama paneb?». Jaanuari keskpaigani kestvas kampaanias kogutakse raha diabeeti põdevate laste toetuseks.

Kampaania algatas rahvusvahelise meediaagentuuride kett Initiative ja see toimub üle maailma kokku 53 riigis. Initiative Eesti esinduse juhi Indrek Soomi sõnul soovitakse selle algatusega teadvustada laste diabeediga seonduvaid teemasid Eesti ühiskonnas.

«Kõigil on võimalik algatuses osaleda kahel viisil – saata tasuta elektrooniline kaart veebilehelt www.lastediabeet.ee, öeldes sellega oma sõpradele, mis paneb teda
naeratama või annetada Eesti diabeedilaste heaks 75.- krooni, helistades
telefonil 900 7704,» märgib Soom.

Heategevuskampaania patrooniks on näitleja Guido Kangur.

Kampaanias osalevad Eesti juhtivad meediaettevõtted igalt meediaalalt ja selle meediamaht on hinnakirjajärgselt 1,5 miljonit krooni.

Kampaania partnerid Eestis on Kanal2, Kanal11, Postimees, Postimees.ee, JCDecaux, Presshouse, Sky Meedia, Trio LSL Raadiogrupp ja Forma Media.

Ülevaatliku info heategevuskampaania ning Eesti laste ja noorte diabeedi kohta leiab leheküljelt www.lastediabeet.ee.

16. detsembril toimus lasteaias Memme Musi heategevuskampaani hea tahte lepingu allkirjastamine, kus olid teiste hulgas kohal AS Kanal2 tegevjuht Urmas Oru, AS Postimees tegevjuht Erik Roose, Initiative OÜ tegevjuht Indrek Soom, Presshouse OÜ tegevjuht Janis Kaal, JC Decaux Eesti müügijuht Erki Roosimägi, Eesti Laste ja Noorte Diabeedi Ühingu juhatuse liige Kristi Peegel, sotsiaalminister Hanno Pevkur ja kampaania patroon Guido Kangur.

«Kuigi oleme äsja Eestis oma esinduse avanud, on meil juba varasemast väga head suhted meediakanalite ja teiste partneritega, kelle abil me antud ettevõtmise ka ellu kutsusime,» kommenteerib üle-Eestilist ja kõiki suuremaid meedialiike kaasavat koostööd Indrek Soom.  

«Olin veendunud, et Eesti parimad tegijad leiavad võimaluse aasta lõpus abivajajaid aidata. Ilma õige suhtumiseta poleks nad ju parimad!» on Soom rõõmus.

Ülemaailmse heategevuskampaania materjalid on adapteeritud reklaamiagentuuride Tank ja Division ning veebilahendus loodud e-turundusagentuuri Okia kaasabil.

Initiative kuulub Interpublic Grupile ja on osa meediagrupist Magna. Initiativel on üle maailma 91 kontorit, kus töötab kokku üle 2500 inimese. Initiative Eesti kontor alustas tööd 2010 aastal. Ettevõtte
ametlik lansseering toimub 2011 alguses.   
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles