Heili Klandorfist saab Eesti Meedia turundusdirektor

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Heili Klandorf-Järvsoo.
Heili Klandorf-Järvsoo. Foto: Mihkel Maripuu

10. aprillist asub Eesti Meedia AS turundus- ja kommunikatsioonidirektorina tööle Heili Klandorf.

«Eesti Meedia süsteemist kasvanud juhina on Heili Klandorfil laiad teadmised selle erinevate ettevõtete tegutsemisprintsiipidest ja turunduslik terviknägemus Eesti Meedia tulevikust. Samuti hindame tema võimekust ellu kutsuda ja käima lükata suurprojekte,» kommenteeris Eesti Meedia AS juhatuse esimees Sven Nuutmann otsust.

«Hiljuti toimunud Eesti Laulu valguses on hea meel tõdeda, et Eesti Meedia on parim meedia- ja turunduspartner, kellega koos suuri tegusid teha, mis lähevad korda kogu Eesti rahvale. Plaanin seda joont kindlasti hoida ning arendada mitte ainult Eestis vaid ka Läti ja Leedu turgudele viia,» rääkis Klandorf ja lisas: «Leian, et Eesti Meedia kõik ettevõtted on loodud selleks, et pakkuda inimestele parimat ja kiireimat viisi hankida infot, lahutada meelt või osta-müüa. Seisame inimestele väga lähedal ja arvan, et peame iga päev suhtuma sellesse suure austusega ning vastama igal ajahetkel õigustatud ootustele nii sisu, tehnilise poole kui ka kiirete lahenduste osas. Püüan anda endast parima, et kõik hoovad edukalt koostöös hoida.»

Klandorf on Eesti Meedia AS erinevates ettevõtetes töötanud viimased kümme aastat ja neist kaheksa juhtinud edukalt Eesti vaadatuima telekanali Kanal 2 turundust ja avalikke suhteid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles