Viis väärtust, mille järgi Facebook töötajaid palkab

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebooki logo
Facebooki logo Foto: SCANPIX

Facebooki personalijuht Lori Goler loetles Business Insiderile üles viis kõige olulisemat väärtust, mida maailma populaarseim sotsiaalvõrgustik oma töötajaid palgates hindab.

Nad on julged

2012. aastal kirjutas tegevjuht Mark Zuckerberg Facebooki börsile mineku avalduses, et üks motodest, mille järgi tema ja ta alluvad elavad, on: «Kõige riskantsem asi on riskidest hoidumine.»

«Me õhutame kõiki julgeid otsuseid tegema, isegi, kui see viib vahel ebaõnnestumisteni,» kirjutas Zuckerberg toona. Goleri sõnul on see siiani ettevõtte töötajatele oluliseks väärtuseks.

Nad keskenduvad mõjule

«Inimesed, kes Facebookis läbi löövad on need, kes loovad väsimatult uusi lahendusi ning leiutavad viise, kuidas olemasolevaid asju veelgi paremaks muuta,» selgitas ettevõtte personalijuht. «Neile on omane sügav uudishimu.»

Nad tegutsevad kiiresti

Zuckerbergi üheks motoks Facebooki loomisel oli «liigu kiiresti ning lõhu asju».

Isegi nüüd, kui ettevõte on juba küpsem, pole see oma väärtust kaotanud. Facebook areneb kiiresti, et püsida innovatiivsena, see aga on omakorda edasise kasvu kütuseks.

Nad on avatud

Facebookis puuduvad isiklikud kabinetid, töökeskkond on avatud ning tähtsustatakse ülemuste ja alluvate koostööd.

«Avatus, kogukonna loomine, koostöö - see on kõik osa viisist, kuidas me siin töötame,» ütles Goler.

Neid huvitab sotsiaalse väärtuse loomine

Goler selgitas, et Facebook on tugevustel põhinev organisatsioon. See tähendab, et keskendutakse iga töötaja tugevuste edasi arendamisele, mitte nende nõrkade kohtade parandamisele. See aitab muuhulgas kaasa ka sellele, et töötajad tunnevad, et nende tööl on olemas sügavam mõte.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles