Aljas: me ei osanud pakkumise edu ette näha

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Andrus Aljas.
Andrus Aljas. Foto: Peeter Langovits.

Estonian Airi juhi Andrus Aljase sõnul ei teavitatud eilsel cherry.ee sooduskampaanial tarbijaid 40 protsenti odavamate kinkekaartide piiratud arvust seetõttu, et lennufirma ei osanud arvatagi, et limiit nii kiiresti täis saab.

«Kasutasime keskkonda esimest korda. Ei osanud oodatagi, et limiit täis saab,» ütles Aljas täna.

Lennufirma andis eile õhtul cherry.ee foorumis ühe meiliaadressi, kuhu kinkekaardist ilma jäänud inimesed võisid sellest teada anda. Neile tehakse Aljase sõnul «personaalne pakkumine».

«Otseselt kinkekaarti sellistel tingimustel (nagu cherry.ee pakkumine – toim.) ei müü, kuna nende kogus oli piiratud,» ütles Aljas, lisades, et 40-protsendiline allahindlus siiski antakse.

Need aga, kes ei teadnud sooduskeskkonna foorumisse või Facebooki fännilehele vaatama minna, jäävadki kinkekaardist ilma. «Tagantjärele ei saa me kuidagi hüvitada.»

Lennufirma müüs eile läbi cherry.ee keskkonna 1000-krooniseid kinkekaarte 40 protsenti odavamalt ehk 600 krooni eest. Kuigi tarbijatele kinnitati, et müüki pandi piiramatu arv kaarte, lõpetati nende müük kella kuue paiku õhtul, kui müüdud oli 6520 kaarti.

Kokku müüdi seega 3,9 miljoni krooni eest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles