Estonian Air pidi ostuhulluse tõttu kampaania katkestama

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Estonian Airi lennuk
Estonian Airi lennuk Foto: Toomas Huik

Lennufirma Estonian Air müüs täna läbi cherry.ee keskkonna 1000-krooniseid kinkekaarte 40 protsenti odavamalt ehk 600 krooni eest. Ostuhuvi oli nii suur, et lennufirma pidi poole pealt kaartide müügi lõpetama.

Tarbijatele jättis cherry.ee ja lennufirma pakkumine mulje, et kinkekaarte müüakse piiramatuses koguses, kuid kella kuue paiku õhtul märgati, et müük on peatatud. Kokku jõuti osta 6520 kaarti 3,9 miljoni krooni eest.

Cherry tegevjuhi Priit Tompi sõnul tehti otsus müüdavate voucherite arvu 6500-ga piirata Estonian Airi poolt ootamatult ning see muutis tehniliselt võimatuks ka kampaania jätkamise Cherry poolt. 

«
Enne kampaania algusest kinnitas Cherry Estonian Airiga lepingu, mis välistas voucherite piiramise kampaania käigus. Kahjuks tegi Estonian Air aga poole kampaania pealt teistsuguse otsuse. Ühtlasi ei kandnud Cherry kõnelused lennufirma turundusosakonnaga ning Estonian Airi juhatuse esimehega vilja,» kirjutas cherry.ee juht Priit Tomp.

Kohe tekkis ka cherry.ee foorumis arutelu, kas nn kannatajad ehk need, kes kinkekaardist ilma jäid, peaks tarbijakaitsesse pöörduma.

Lennufirma esindajad palusid foorumis küll vabandust ning pakkusid välja, et pakkumisest ilma jäänud võtaksid nendega e-kirja teel ühendust, kuid see nähtavasti tarbijate pahameelt ei lahtunud. 

«Kahjuks on Cherry.ee keskkonnas müügil olnud kinkekaardid läbi müüdud. Kuna me ei osanud ette näha, et voucherite müük kulgeb nii suure tempoga, said kampaaniaks prognoositu põhjal ette valmistatud voucherid otsa enne ette määratud aega,» selgitab Estonian Airi esindaja Katrin Talvak suhtluskeskkonna Facebook kampaanialehel.

Tema sõnutsi ei olnud pakkumine Cherry.ee ega Estonian Airi poolt ette nähtud limiteeritud pakkumisena. «Seesugust müügitempot ei osanud me keegi ette näha ega nii suure ostuhuviga arvestada,» lausus ta. «Estonian Airi nimel siiraimad vabandused kõigi ees, kellel kaart ostmata jäi,» seisab kampaanialehel.

Ettevõte saab tümitada ka Facebookis, kus pettunud kunded pahameelt avaldavad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles