Burger Kingi kanareklaam noppis dekaadi digikampaania-auhinna

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kana Burger Kingi reklaamis
Kana Burger Kingi reklaamis Foto: Youtube

Mittetulundusühing The One Club, kes väärtustab maailma reklaamitööstuses loovust, kuulutas välja digitaalse dekaadi (2000-2010) parimad tööd.

Valikutegemise protsessis osales rohkem kui 100 digivaldkonna asjatundjat, kes pidid konkursi One Show Interactive viimase 10 aasta võidutöödest oma isikliku esikümne kokku panema, vahendab Best Marketing veebilehte oneclub.org.

Võitjaks osutus dekaadi keskpaigast pärit Crispin Porter & Bogusky poolt Burger Kingile tehtud interaktiivne kampaania «Subservient Chicken» («Kuulekas kana»). Võitjatele korraldatakse jaanuaris New Yorgis pidulik vastuvõtt.

The One Club Digitaalse dekaadi esikümme:


1. «Subservient Chicken» klient: Burger King, agentuur: Crispin Porter & Bogusky
2. «The Hire»  klient: BMW, agentuur: Fallon
3. «Nike Plus»  klient: Nike, agentuur: RGA
4. «Uniqlock»  klient: Uniqlo, agentuur: Projector
5. «Whopper Sacrifice,»  klient: Burger King, agentuur: Crispin Porter & Bogusky
6. «Chalkbot»  klient: Nike Livestrong Foundation, agentuur: Wieden & Kennedy
7. «Ikea Dream Kitchens»  klient: Ikea, agentuur: Forsman & Bodenfors
8. «Eco Drive»  klient: Fiat, agentuur: AKQA
9. «HBO Voyeur»  klient: HBO, agentuur: BBDO
10. «Dove Evolution» klient: Unilever/Dove, agentuur: Ogilvy & Mather

Kõiki võidutöid näeb pärast lehekülje allakerimist siit: www.oneclub.org/digitaldecade.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles