G4S selgitab Rimi kaotamist: soovisime tõsta töötajate palka

Andres Reimer
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
G4S
G4S Foto: Laura Oks

Eesti juhtiv turvafirma G4S teatas, et erinevalt Postimehes avaldatust, polnud Rimiga mehitatud valve teenuse lõpetamine seotud sularahaveo teenusega, vaid mehitatud valveteenuse hinnaga.

„Me ei osuta Rimile sellest aastast mehitatud valve teenust, sest meie soov oli lähtuvalt miinimumpalga tõusust tõsta turvatöötajate palka ja seetõttu ka teenuse hinda,“ täpsustas G4Si kommunikatsioonijuht Reimo Raja enda poolt varem antud infot. „Kahjuks ei saavutanud me kliendiga hinna osas kokkulepet ja seetõttu otsustasid mõlemad pooled lepingu lõpetada. Meie endised objektid jagunesid Rimi kolme järele jäänud partneri - Grifs AG, USS ja Securitas - vahel.“

G4S muutis nüüd oma varasemat lähenemist hinnaläbirääkimistel klientidega tekkinud pingetest rääkimisel, sest neljapäval teatas ettevõte, et ei pea õigeks Rimi puudutavaid küsimusi kommenteerida.

G4S vihastas kaupmehed välja sularahaveo monopoolse teenuse kõrge hinnaga ning esimesena tõstis poodides seni edukalt turvateenust osutanud turuliidri tänavale Rimi kaubanduskett, kirjutas Postimees laupäeval.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles