Kolm mõtteviisi, mis eristavad edukaid ettevõtjaid keskpärastest

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kolm mõtteviisi, mis eristavad edukaid ettevõtjaid keskpärastest
Kolm mõtteviisi, mis eristavad edukaid ettevõtjaid keskpärastest Foto: PantherMedia

Ettevõtluskonsultant Kimanzi Constable kirjutab portaalis Entrepreneur.com kolmest edukatele ettevõtjatele omasest mõtteviisist.

Nad mõistavad, et vabandused ei vii tulemusteni

Vabanduste otsimine pidurdab progressi. Edukad ettevõtjad teavad, kui oluline on omada positiivset mõttelaadi ning nad oskavad end peatada, kui tunnevad, et lasevad probleemidel üle pea kasvada. Nad ei põgene ega süüdista teisi, vaid võtavad vastutuse ning teevad kõik endast võimaliku keeruliste olukordade lahendamiseks. Kui asjad ei lähe plaanitult, võib tunduda, et probleemide ignoreerimine on lihtsam, kui nendega tegelemine. Takistusi on võimalik ületada aga ainult juhul, kui sa tunnistad nende olemasolu.

Nad oskavad väärtustada läbikukkumisi

Edukad ettevõtjad teavad, et läbikukkumisi võib vaadelda ka kui väärtuslikke kogemusi, millest õppida. Need on märgid, et ettevõtja jätkab arenemist ning ei karda võtta riske. Kui sa jõuad hõlpsalt iga  endale püstitatud eesmärgini, näitab see, et sinu latt on seatud liiga madalale. Edukad ettevõtjad omavad aga nii ambitsioonikaid sihte, et on loogiline, et mõned neist jäävad kättesaamatuks.

Nad peavad kõige väärtuslikumaks ressursiks aega

Edukad ettevõtjad väärtustavad oma aega rohkem kui raha. Nad teavad, et aeg on üks asi, mida ei saa tagasi saada või juurde tekitada. Seetõttu teeb edukaks ka oskus öelda neile asjadele, mis ei ühti sinu suuremate eesmärkidega, julgelt «ei». Aeg on väärtuslik ressurss ning seda pole mõtet kõrvalistele asjadele kulutada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles