Volkswagen pole enam «Das Auto»

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Volkswagen
Volkswagen Foto: DARREN ORNITZ/REUTERS

Volkswageni juhtkond on otsustanud loobuda tunnuslausest «Das Auto», mis seati rahva silme ette aastal 2007.

Pärast nn diisliskandaali lahvatamist leiab firma uus juhatus, et reklaami ja imagot tuleb muuta tagasihoidlikumaks. Nagu kinnitas Reutersile Volkswageni pressiesindaja, on uueks ja alandlikumaks hüüdlauseks lihtsalt «Volkswagen». 

«Das Auto» peamiseks kriitikuks kujunes Volkswageni brändidirektor Herbert Diess, kirjutab Dienas Bizness.

Nagu nentis Diess, jääb üritusest kujutada Volkswagenit kui ainsat normaalset autot stiilis «Volkswagen – kes siis veel?» suhu «absolutistlik» maitse, mis ühtlasi ei vasta sugugi praegusele olukorrale, kus kontsernil tuleb kutsuda tagasi tuhandeid sõidukeid.

Meenutuseks: lõppeva aasta septembris selgus, et 11 miljonit diiselmootoriga Volkswagenit olid varustatud heitgaasinäitusid testide tarvis moonutava tarkvaraga.

Oktoobris tuli Volkswagenil esmakordselt 15 aasta jooksul alla neelata kvartalikahjum, mis tulenes vajadusest panna kõrvale raha pretensioonide rahuldamiseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles