Paari viimase päevaga on hakanud ilmnema terrorirünnakute mõju turismimagnetina tuntud Prantsuse pealinna majandusele.
Pariisi turism on saanud ränga hoobi
Nagu näitab Prantsuse hotelli- ja restoranioperaatorite ühenduse Synhorcat ülevaade, on linna kohvikute, baaride ja väikerestoranide nädalane müük kukkunud aastatagusega kõrvutades 44 protsenti. Hotelliäri allakäik on 57 protsenti, vahendab Financial Times.
Synhorcat’ president Didier Chenet tunnistas, et «majanduslik mõju tervele sektorile on kahtlemata tugev.»
Air France keeldus kommenteerimast reisijate arvu ja tühistatud lendude hulka. EasyJet ütles aga eile, et Pariisi-lendude nõudlus kukkus ära.
Louvre’i giid Johan Giethlen kurtis Financial Timesi reporterile, et nii vaikne pole muuseum veel iial olnud. «Täiesti tühi,» ütles ta. «Üsna veider tunne on – kõhe.»
Väljas tänaval tibutas, aga vihmavarjumüüja Kamal Indiast oli rõhutud ja sünge. «Muidu müün ma neid ikka 10 või 15 tükki päevas,» ütles mees. «Täna mitte ühtegi.»