Pangad nõuavad jõuvõtete abil klientidelt isikuandmeid

Andres Reimer
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pangad nõuavad oma klientide kohta aina detailsemaid andmeid, mis ei ole paljudele klientidele meeltmööda.
Pangad nõuavad oma klientide kohta aina detailsemaid andmeid, mis ei ole paljudele klientidele meeltmööda. Foto: Repro

Nordea ja Danske panga kliendid kaebasid Postimehele, et pangad keeldusid osutamast neile arveldamisega ja osakute ostmisega seotud teenuseid, sest inimesed polnud esitanud värsket isikuandmete deklaratsiooni.

«Olen Danske Banki klient aastaid ja nüüd sain pangalt põhimõtteliselt ähvarduskirja,» ütles Jane Marksa.

«Juhul, kui pank ei saa piisavalt nõutavat teavet, võib tekkida olukord, kus pangal ei ole lubatud kliendile enam soovitud pangateenuseid pakkuda. Küsimustiku täitmata jätmine võib kaasa tuua vajaduse piirata kliendile pangateenuste kasutamist või kliendisuhte lõpetamise panga poolt,» teatas Danske Bank oma kliendile saadetud kirjas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles