Uue lennufirma valikud: turule tulla, turule jääda

Anneli Ammas
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nordic Aviation Groupi piletikassa Tallinna Lennujaamas.
Nordic Aviation Groupi piletikassa Tallinna Lennujaamas. Foto: Erik Prozes

Postimees uuris, millised suundumused on üleilmsel lennundusturul, millised on uue lennufirma Nordic Aviation Groupi võimalikud valikud sel konkurentsitihedal turul alustada ja ellu jääda ning mida kõike peab pühapäeval lende korraldama hakanud ettevõte tegema, et päris lennufirmaks kasvada.

Eesti uus lennufirma Nordic Aviation Group (NAG) püüab esimesel lennunädalal saada peamiselt toime Estonian Airi kadumisest tingitud kriisiolukorra lahendamisega. Koostöös sloveenide lennufirmaga Adria Airways saadetakse iga päev Tallinnast õhku ja tuuakse pärast tagasi üheksa lennuliini lennukid.

Need lennukid on koos meeskondadega omakorda liisitud viielt väikselt lennufirmalt üle Euroopa.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles