Kiirtoiduketid pole lõpetanud lastele suunatud reklaame

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kiirtoit.
Kiirtoit. Foto: AP / Scanpix

USA teadlased on marus, kuna ebatervislikud kiirtoidurestoranid pole lõpetanud lastele suunatud reklaamikampaaniaid.

Yale'i ülikooli toitumise ja ülekaalulisuse keskuse teadur Jennifer Harris rääkis, et hiljuti läbiviidud uuringu käigus leiti turunduskampaaniaid, mille sihtmärgiks olid lausa kaheaastased lapsed, kirjutab Reuters.

Ilmselgelt pole kiirtoidusektor suutnud end reguleerida, mistõttu kutsuvad teadlased nüüd valitsust üles seadma neile karmimaid reegleid, et peatada laste seas levivaid ülekaalulisuse probleeme.

Teadurid uurisid 12 erineva kiirtoiduketi turundusharjumusi ning avastasid, et möödunud aastal kulutati tele- ja trükireklaamile 4,2 miljardit dollarit. Ühtlasi leiti, et võrreldes 2003. aastaga on koolieelikutele suunatud reklaamide hulk kasvanud 21 protsenti ning natuke vanematele lastele suunatud reklaamide maht 34 protsenti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles