Ministeerium otsib 850 000 euroga ajutist vedajat suursaarte vahelisele liinile

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parvlaev Kõrgelaid.
Parvlaev Kõrgelaid. Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium otsib 850 000 euroga vedajat, kes teenindaks Saare- ja Hiiumaa vahelist Sõru-Triigi parvlaevaliini 2016. aasta oktoobrist kuni uue laeva Soela liinile saabumiseni eeldatavalt 2017. aasta mais.

Lepinguperioodil peaks ajutine vedaja tegema ligikaudu 526 reisi, selgub hankedokumentidest. Ministeeriumil on õigus mahtu muuta kuni 20 protsendi ulatuses.

Veo peab pakkuja korraldama tehnilistele nõuetele kuuluva parvlaevaga, mis kuulub ettevõttele või mida ettevõttel on võimalik kasutada. Ajutine vedaja peab korraldama ka piletimüügi ja eelmüügi nii laeva pardal kui ka veebikeskkonnas.

Liinile saabuv parvlaev Soela peaks tööd alustama 1. mail 2017, aga olenevalt laeva tegelikust valmimistähtajast võib ajutise veo periood muutuda.

Hankele saab pakkumisi esitada 9. novembrini.

Praegu teenindab Sõru-Triigi liini AS Saaremaa Laevakompanii tütarfirma OÜ Väinamere Liinid parvlaevaga Kõrgelaid.

Valitsus tellis Saaremaa-Hiiumaa liinile uue reisiparvlaeva aktsiaseltsilt Baltic Workboats. Laeva maksumus on 9,4 miljonit eurot, millest ligikaudu 8 miljonit kataks Euroopa Liit.

Sõru-Triigi uus laev võimaldab aastaringset vedu ja mahutab ligikaudu 22 sõiduautot või kahte veoautot massiga 45 tonni.

Ehitatav parvlaev on sarnane veeteede ameti varem tellitud Kihnu ja Vormsi laevadele. Võrreldes praegu Sõru-Triigi liinil kurseeriva laevaga mahutab uus laev ligikaudu sama palju sõidukeid ja reisijaid, samas teda pole vaja sadamas ümber pöörata ehk reisi aeg on selle võrra lühem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles