Kaks kolmandikku täiskasvanud ameeriklastest kasutavad sotsiaalmeediat

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebooki logo.
Facebooki logo. Foto: Scanbook

Kui veel viis aastat tagasi oli sotsiaalmeedia kasutajate osakaal USA täiskasvanud elanikkonna seas 46 protsenti, siis tänaseks on see näitaja tõusnud 65 protsendini, kirjutab Reuters uuringufirma Pew Research Center andmetele toetudes.

Kümme aastat tagasi kasutasid sotsiaalmeediat aga vaid seitse protsenti täiskasvanud ameeriklastest.

Viimase viie aasta arenguid vaadeldes on tähelepanuväärne, et sotsiaalmeedia populaarsus 65aastaste ja vanemate ameeriklaste seas on kasvanud rohkem kui kolm korda  - kui 2010. aastal kasutasid vaid 11 protsenti neist mõnda sotsiaalmeediaplatvormi, siis nüüdseks on see näitaja kasvanud 35 protsendile.

Kõige populaarsem on sotsiaalmeeda vanusegrupis 18-29 aastat, kus viimase viie aastaga on kasutajate osakaal kasvanud 78 protsendilt 90 protsendile.

Samal ajal on 30-49 aastaste seas kasvanud sotsiaalmeedia kasutajate osakaal 53 protsendilt 77 protsendile.

Alates 2009. aastast on sotsiaalmeedia olnud populaarsem naiste seas, kuid vahe meeste vastava näitajaga on vähenemas. Tänasel päeval kasutavad USAs 68 protsenti täiskasvanud naistest sotsiaalmeediat, meeste vastav näitaja on vaid 6 protsendipunkti väiksem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles