Eesti Meedia juhtkond täieneb kahe liikme võrra

Kadri Hansalu
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vaade Eesti Meedia majale, kus asub ka Postimees.
Vaade Eesti Meedia majale, kus asub ka Postimees. Foto: Peeter Langovits.

Eesti Meedia AS-i juhtkonnas alustavad 21. septembrist tööd Postimehe reklaamidirektor Allan Sombri ja Postimehe tehnoloogidirektor Andrus Raudsalu.

Allan Sombrist saab Eesti Meedia müügidirektor, kelle peamiseks ülesandeks on juhtida ja koordineerida Eesti Meedia grupis olevate meediaettevõtete ühist reklaamimüüki. Andrus Raudsalu alustab tööd Eesti Meedia innovatsiooni- ja tehnoloogiadirektorina.

Allan Sombri
Allan Sombri Foto: Tairo Lutter / Postimees

«Usun, et Allan Sombri pikaajaline reklaamivaldkonna kogemus tagab veel parema koostöö Eesti Meedia grupi erinevate meediaettevõtete vahel,» kommenteeris Eesti Meedia AS-i juhatuse esimees Sven Nuutmann. «Allani Sombri asumine Eesti Meedia grupi müügidirektoriks on tingitud klientide soovist, kes on oodanud võimalust planeerida kogu gruppi hõlmavaid reklaamikampaaniaid ühest kohast korraga.»

Aasta lõpuni jätkab Allan Sombri ka Postimehe reklaamidirektori ametikohal. Uue ametikoha loomisega ei kaasne muudatusi erinevate Eesti Meedia ettevõtete müügiosakondades ega ka reklaami müügitingimustes.

Andrus Raudsalu
Andrus Raudsalu Foto: Postimees

«Andrus Raudsalu on oma valdkonna vaieldamatult üks parimaid juhte Eestis,» tõdes Nuutmann. Andrus Raudsalu on juhtinud pikki aastaid juhtivat Baltikumi online-meedia ettevõtet ja liitus Postimehe meeskonnaga 2014. aasta suvel.

«Erinevate meediatüüpide sisu edastamise viisid on pidevas muutumises ja selle arenguga tuleb innukalt kaasas käia ja püüda ka prognoosida muutuvaid trende. Eesti Meedia grupi trüki ja online´i ning TV ja raadio meediaplatvormid on üha rohkem omavahel integreeritud ja see trend on jätkuv. Ühendades kogu grupi arenduse ja IT juhtimise ühtseks meeskonnaks, annab see kogu grupi arengule oluliselt kiirema käigu ning selge konkurentsieelise Baltikumis,» sõnas Nuutmann.

Eesti Meedia on meediakontsern, mille tegevus kolmes Balti riigis – Eestis, Lätis ja Leedus – hõlmab trüki- ja internetimeedia sisutootmist, televisiooni ja raadio tootmist, kuulutusportaale ja trükiteenuse pakkumist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles