Seebiooper seebiooperi looja juhtkonnas

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Pm

Old Spice, Hugo Boss, Head & Shoulders, Ivory, Wella, Always, Tampax, Pampers, Bonux, Fairy, Ariel, Lenor, Tide, Braun, Gillette, Duracell, Oral-B – see on ainult lühike nimekiri maailma suurima tarbekaupade tootja Procter & Gamble (rohkem tuntud kui P&G) brändidest.

Ainuüksi rohkem kui miljardi dollari eest aastas müüvaid brände on kontsernil 23. Peale nende on veel 14 brändi käive vahemikus 500 miljonit kuni miljard dollarit ning neist mitmel on potentsiaal tõusta miljardi dollari brändiks.

Veel aasta tagasi oli P&G brände paarisaja ringis, praeguseks on neist umbes viiekümnest loobutud. Möödunud kuul müüdi 43 ilutoodete brändi 12,5 miljardi dollari eest Coty-nimelisele ettevõttele. Alles kavatsetakse jätta neid vaid 65 ja keskenduda kiiremini kasvavatele kaubamärkidele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles