Eesti ilukliiniku reklaam tekitas rahvusvahelise pahameeletormi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Enne» ja «Pärast»
«Enne» ja «Pärast» Foto: Vip Medicum

Vip Medicumi vastuoluline reklaam kahest tüdrukust, kes kandsid särke kirjadega «Enne» ja «Pärast» on kogunud ohtralt kriitikat

Oktoobri teisel nädalal toimunud messil Ilu Sõnum 2010 esines Vip Medicum kampaaniaga, kus kaks tüdrukut jagasid flaiereid. Kogukam neiu kandis T-särki kirjaga «Before» (enne) ja saledam särki kirjaga «After» (pärast).

Vip Medicum on ilusalong, mis pakub rasvaimu- ja iluteenuseid.

Reklaamikipp kahest tüdrukust on saanud ohtralt kriitikat ingliskeelses meedias, kus suurem osa lugejaist nimetas reklaami maitsetuks ja alandavaks.

«No amount of money she was paid is worth being exploited for that nastiness,» ehk «Ükski rahasumma pole väärt, et sellist nõmedust taluda,» kirjutas Huffington Posti ajakirjanik Jessica Wakeman, kommenteerides «Enne» särgiga tüdruku kogemust.

Kampaania teostanud Eesti reklaamibüroo Bran Power kinnitas, et neiudele maksti veidi alla keskmise päevapalga.

Ka Ads of the World veebilehel, kus reklaamikampaania ära on toodud, on seda nimetatud solvavaks ja hea maitse piire ületavaks.

Vip Medicumi esindaja Roman Henson kinnitas aga, et kumbki neiu ei tundnud ennast kampaaniat tehes kuidagi halvasti ning «Enne» tüdrukul ei ole kavas tegelikult kaalus alla võtta ning ta on endaga rahul sellisena, nagu ta on.

«Inimesi on igasuguseid. Kui inimene ei ole oma kehaga rahul, siis meie reklaamisime vahendeid, millega saab oma välimust muuta» sõnas Henson.

««Enne» ja «Pärast» piltidega reklaamitakse kõikvõimalikke ilutooteid. Ei ole sisulist vahet, kas tegemist on pildi või liikuvate inimestega,» lisas Henson.

Videot reklaamikampaaniast saab vaadata SIIT.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles